Plugg hela dagen!

Godmorgon! hur mår ni?
 
Idag har jag och mina hundar en riktigt mysdag! Vi har tagit det lugnt hela förmiddagen nu, jag brukar inte vara den som sover länge men sen är jag väldigt slö på morgonen, så jag och vovvarna har gosat en massa idag på fördmiddagen! :) Så idag kommer det att bli en lugn dag. Vi skulle igentligen åkt till Lidköping, jag och min mamma och hundarna, men vi stannade hemma så att jag ska plugga hela dagen! För imorgon har jag engelska lektion och då ska vi lyssna på ett pogram och läsa en text som vi sedan ska diskutera imorgon på lektionen, så det måste jag göra idag. :)
 
Sen ska jag plocka lite i rummet, och det mina vänner kommer ni få läsa en hel del, haha. Jag plockar väldigt mycket i mitt rum, för jag älskar att ha rent omkring mig men jag är SÄMST på att hålla det iordning så jag plockar, städar alltid i mitt rum, haha.
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
Här får ni bild på mina fina vovvar, Elvis och Zlatan! <3
 
 
xoxo Jasmine! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: