Godmorgon måndag!

Godmorgon på er allesammans, hur är det med er? :)
Med mig så är det jätte bra men är väldigt trött, men idag så ska jag jobba 07.45-16.00,så ingen sovmorgon här inte! Just nu sitter jag och myser med Elvis, och har precis gjort irodning dagens to do list, så jag vet vad som ska göras idag. Är ni också sånna att ni gör saker bättre om ni skriver upp vad ni ska göra och sen kan stryka när det är gjort? Sån är iallafall jag. :)
Idag står det iallafall på dagens schema främst att jobba och plugga. :) Så det är väl det som får ske idag, men nu måste jag sätta fart, måste hinna äta lite frukost innan jag åker. :)
 
Så här kan det se ut en måndag morgon hemma hos mig en måndag morgon:
 
 
Kram Jasmine
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: