Tisdag morgon! :)

Godmorgon finisar! :) 
Hur mår ni idag? :) Jag mår sådär.. Vaknade upp med sprängande huvudvärk.. Men det börjar lugna sig lite nu så att det är väldigt skönt. Så idag har hela morgonen bestått utav mys med mina vovvar. <3 Så hela morgonen har vi bara myst och och ätit frukost. <3 Så nu ska jag dra på mig mina träningskläder och göra mig redo för att dra till jobbet, idag är det 08.30-17.00 som står på schemat. :) 
 
Jag cyklar förövrigt till jobbet, om det verkligen inte öser ner regn, men annars försköker jag cykla och det är 4.5 km till jobbet. Så skönt! :) För man hinner lixom ventilera hjärnan så mycket ifall det varit en dålig dag på jobbet, sen när man cyklar dit så hinner man ställa om sig på jobb. :) Så cyklar ungefär 9 km varje dag jag jobbar, så skönt! :) 
 
Men nu är det dags för mig att bädda sängen, dra på mig träningskläder och gå ut och ge kaninerna frukost. 
 
Hoppas ni får en bra dag! <3 
 
Förövrigt, har inte jag världens lyx som får mysa med dessa två varje dag? 
 
 
xoxo!