Varför försvann jag?

Hejsan! :) 
 
Gud vad länge sen det var jag uppdaterade er! Men såhär är det att vårat wifi har lagt ner här hemma och vi får tillbaka det någon gång i januari/februari, så det enda internetet vi har här hemma nu är lixom vårat internet vi har på mobilen, så jag måste ju dela mitt internet för att göra läxor osv och då prioterar jag inte att dela internetet för att blogga utan jag prioriterar det för att kunna göra mina läxor så att nätet räcker hela månaden.
 
Så här kommer det att komma upp mesta dels mobil inlägg nu men, jag hoppas kunna göra något riktigt inlägg typ varan dag iallafall. För jag är inte nöjd med att blogga via mobilen, då jag tycker det försämrar kvaliteten. Men så får det bli så någora månader framöver.:) 
 
Idag så står det iallafall städning, jobb och plugg på schemat. :)
Hoppas ni får en bra Onsdag! :) 
 
Bjuder på en bild från i sommras på min pälsklling Luna. <3
 
 
 
xoxo Jasmine.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: