Livet

Hej allesammans! Hur mår ni? 
Jag mår helt okej. Jag har försökt komma igång med bloggen under ett tog nu, men jag kommer ingen vart. Hittar inget intressant att skriva om. För det jg gör är att jobba,städa och plugga. Å det är inte så kul att läsa om det varje dag.. 

Idag ska jag iallafall träffa en kompis och träffa hennes son för första gången, han är 2 månader nu men jag har varit förskyld sen han föddes... Så inte kunnat träffa han men nu är jag frisk! :) Så får äntligen träffa lillen nu. Så jag ska gosa och sen skulle vi även ta en sväng på stan. :) Sen efter det så ska jag till skolan å sen hem och rensa mina kläder. :)

Vad gör ni idag? :) 

(null)

Xoxo J


Kommentarer
Postat av: josefine

hej jag har tränat idag håller på o går ner i vikt. vad ska du göra i helgen

2017-11-23 @ 17:45:46
URL: http://www.mindgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: